5 olulist küsimust infoekraanide valimisel

Enne infoekraanide paigaldamist on mitmed detailid, mis tuleks läbi mõelda, et neist nii sihtrühma kui ettevõtte jaoks võimalikult palju kasu saada.

1. Kuhu ekraan pigaldada?

Kolm kõige tähtsamat asjaolu ekraanide toimimiseks on asukoht, asukoht ja asukoht. Ekraan tuleb paigaldada sinna, kus on sihtgrupp nii, et sellest on raske mööda vaadata.

Tihti soovitakse ruumi kokkuhoiu eesmärgil või vandalismi kartuses paigutada ekraanid kõrgele, et neid ei saaks puutuda ning need ei segaks liikumist. Parim paigalduskoht on siiski sihtrühma silmade kõrgusel, võimalikult paljudele nähtavas kohas.

2. Kas tavateler või professionaalne ekraan?

Tavateleri ostuhind võib olla soodsam, kuid sellel on ka oma puudused. Need ei ole loodud töötama pikka aega järjest. Samuti puudub neil enamasti täiendav sisemine kaitse tolmu eest.

Kui ekraanid peavad olema 24/7 töökindlad (näiteks restoranide menüüd) siis tuleks valida profiekraanid. Lisaks töökindlusele on need suurema heledusega, laiema diagonaalivalikuga ning paljudel on ka sisse ehitatud kaughallatav meediapleier.

Profiekraanidele annavad tootjad enamasti 3-5 aastat garantiid. Kui kasutad töö otstarbel tavatelerit, ei pruugi garantii üldse kehtida.

3. Kui suur ekraan valida?

Ekraani suurus on selle märgtavuse ja loetavuse võti! Arvestada tuleb kahe põhiteguriga: Ruumi suurus ning sihtrühma kaugus ekraanist.

Kuigi suured ekraanid on tähelepanu kõitvamad, siis väikeses ruumis võivad need olla häirivad. Liiga väikesed ekraanid on suures ruumis vähemärgatavad ja halvasti loetavad.

Suured ekraanid (alates 65”) sobivad vaateakendele, vitriinidele, konverentsi- ja klassiruumidesse, välitulpadele jms.

Väiksemad ekraanid (10” - 65”) töötavad hästi kauplustes, kassades, restoranides ja kohvikutes või muudes väiksemates ruumides nagu salongid või apteegid.

4. Milline ekraan paigaldada õue?

Välistingimustesse (s.h. vaateaknale) paigaldatava ekraani olulisim väljakutse on heledus. Vähem kui 2000nit heledusega ekraanid ei ole päevasel ajal välivalguse käes nähtavad.

Samuti on oluline ekraani heleduse automaatne reguleerimine, et ekraanid ei pimestaks ning oleks loetavad ka hämaral ajal. Väliekraanid peavd olema kaitstud ka muude ilmastikutingimuste eest ning olema vandalismikindlad. Selleks saab kasutada spetsiaaleid kaitsekorpuseid.

5. Kuidas ekraane hallata?

Ekraane saab hallata võrguühenduse kaudu pilveteenuse või kohaliku serveri abil. Erinevaid platvorme on palju ja sobivaima leidmisel on olulised tegurid:

  • mugav ja lihtne kasutajaliides,

  • vajalike funktsioonide olemasolu: näiteks sisu ajastamine,

  • erinevad esitusloendid ja meediatüübid,

  • dünaamilise sisu võimalused,

  • erinevad kasutajarolli ja tööprotsessid,

  • raportid,

  • riistvara kaughladus jpm.

Oluline on ka tarkvaraplatvormi hinnastamise mudel (ühekordne väljaost või kuutasuline pilveteenus). Samuti võrgu laiendamine lihtsus tulevikus.

Vajad abi õigete ekraanide valikul? Võta meiega ühendust!

Previous
Previous

Nord Concept on EclerNET sertifitseeritud partner

Next
Next

5 võimalust, kuidas infoekraanide abil tootlikkust tõsta